dinsdag 24 januari 2006

Schoolbowlen!















Saskia van de bowling club legt uit.....

Vanmiddag na school zijn we meteen naar de bowlingbaan gegaan.
Om half 4 mochten we de baan op om in te gooien, maar de telling werkte al. Dat ingooien duurde zolang dat ik dacht dat de wedstrijden al begonnen waren. Nou dat bleek dus niet zo te zijn... Had ik even pech had net een spare en 2 strikes achter elkaar gegooid en toen moesten we stoppen! Saskia van de bowling (die is van mijn bowlingclub) ging toen uitleggen hoe het allemaal zou gaan en daarna gingen we pas echt spelen.

Nou ik speelde niet slecht maar of ik met mijn team (Patrick en Franka) in de finale mag spelen in Rijswijk dat weten we nog niet. Ze moeten eerst alle standen bekijken en dan horen we ooit op school wie er door mogen naar Rijswijk. Oooohh ...... ik hoop het zo! We hadden best een leuke score Patrick kan ook goed gooien die kwam ook steeds boven de 100 punten! We wachten het maar af....

Ik ga zo even Timmies hok in de schuur zetten... het wordt vannacht weer heel erg koud.... dat vind ik zo zielig kan hij beter in de schuur staan dat is in ieder geval warmer dan buiten. Ik wou maar dat hij naar binnen mocht maar dat kan niet ..... dan gaat hij meteen dood... hij is gewend aan de kou en kan nu niet meer naar binnen... wel jammer....

Doei .... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Haha. You get an A+ for enthusiasm in bowling.

Haha. U wordt A+ voor enthousiasme in bowling.