vrijdag 13 januari 2006

Vandaag vrijdag de 13e!
















Hoofdstraat in ons dorp...

Stond vanmorgen op en moest toch even denken o... ja het is vandaag vrijdag de 13e! Vandaag moest ik mijn werkstuk over Amerika inleveren... nou dat heb ik toch maar even gisteren gedaan... stel je voor, inleveren op vrijdag de 13e.... nee dat dacht ik even niet..... straks krijg ik een slecht cijfer!

Er zijn mensen die op vrijdag de 13e de deur niet uitgaan, thuis blijven tot de volgende dag. Zo hoorde ik laatst dat in Hotels kamer 13 vaak niet bestaat, dat de nummers van 12 naar 14 gaan, ze slaan 13 gewoon over! Ook in vliegtuigen bestaat rij 13 niet. Voor sommige mensen is 13 een geluksgetal.... die nemen juist altijd nummer 13.

Nou ik ga wel gewoon de deur uit hoor! Vanmiddag zijn we even naar het dorp geweest..... een kadootje kopen voor Koen want die is morgen jarig.... hij wordt 1 jaar! Nou Koen we hebben iets moois voor jou gekocht ... nee... ik zeg het lekker niet want dan is de verrassing er af. Dat zie je morgen wel!

Moet stoppen want ik moet nu naar trompetles.... doei... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Friday the 13th and it is followed by a full moon. Very scary.

Vrijdag wordt de dertiende en het gevolgd door een volledige maan. Zeer bang makend.