vrijdag 20 januari 2006

Walvis in de Theems!











Vijf meter lange butskop helemaal alleen in Londen vlak bij de Houses of Parliament......

Vanmiddag zag ik op TV dat er in de Londense Theems een bitskop een soort walvis die tot de spitssnuitdolfijnen behoort zwemt. De butskop is een soort die normaal gesproken alleen in het diepe water van de Atlantische Oceaan voorkomt. Iemand van de dierentuin van Londen zei dat het zeer zeldzaam is dat hij nu hier is. "Hij is erg ver van huis en ik heb geen idee hoe het dier in de Theems terecht is gekomen." zie ook de BBC

Ze hebben geprobeerd het dier terug te drijven richting zee maar dat is mislukt.... Ze houden hem goed in de gaten, maar als ze hem echt moeten redden zal dat problemen gaan geven, hij kan wel 7 ton wegen.... zwaar he?
Ik vind het wel zielig hoor!

Morgen... ik kijk echt uit naar morgen, dan zijn de clubkampioenschappen bowlen! Moet morgen al om half 9 op de bowling zijn om mee te doen aan die kampioenschappen... spannend!

Ik ga naar boven... doei .... tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

The Complimenting Commenter zei

Great blog. I read the English version and it was very interesting. Keep up the good work.

Leon zei

I saw this at BBC. It is interesting.

Good luck with bowling!

---
Ik zag dit bij BBC. Het is interessant.

Goed geluk met bowling!