dinsdag 13 december 2005

Werkstuk USA






















Dit is de voorkant van mijn werkstuk....























En dit is de achterkant van mijn werkstuk....
Ja..., Dak-Ind ik heb de USA kwartjes van u op de achterkant gezet.... mooi he? Nog bedankt, ik was daar erg blij mee!












Morgen ga ik weer verder aan mijn werkstuk op school, ik vind het wel een leuk onderwerp de USA. Leer er best veel van, dit hier is het volkslied de tekst is geschreven door Francis Scott Key in 1814 en vanaf 1931 het volkslied van de Verenigde Staten van Amerika.
De andere foto is een stukje over de regering, presidenten en de gouverneur van California Arnold Schwarzenegger.

Die Arnold Schwarzenegger was trouwens vandaag weer goed in het nieuws he? i.v.m. de executie op Stanley Tookie Williams. Iedereen had het er over vandaag op school. Die man heeft zelfs boeken voor kinderen geschreven in de gevangenis!
Hoop maar dat er geen gekke dingen gaan gebeuren in Amerika, vanmorgen hier op de TV zeiden ze dat er in California wel rellen zouden komen......

Nou ik ga naar boven nog even proberen nog een hoofdstuk te schrijven van mijn werkstuk.... doei.... tot morgen!


See the English version

4 opmerkingen:

Leon zei

Uw poging kijkt zeer aardige goed-gedaane Men.

Your essay looks very nice Men, well done.

Anoniem zei

we havent had any riots yet but who knows what the gangs are up to , i thought you might find this intresting since your learing about US , thier is a movie called "Predator" it stars Arnold Schwarzenegger (California) and Jesse Ventura (Minnesota). who are both governors . also Ronald Reagan who was also an actor became govenor of california in 1967 then 1981 he became the 40th us presedent this may help also alot of information http://www.whitehouse.gov/history/presidents/ well i am off to bed before Dak-ind wakes up and indy your report is coming along great keep up the good work

men-a-men*s zei

He bedankt!
Ga snel even kijken op die site!

Thanks!
I'm of to see that site!

men-a-men*s zei

Wooouuuuh....dat is geweldig!
Er staan zelfs foto's bij van iedere president!
Bedankt he!

Woooouuuuh....that's great!
There are pictures of every president!
Thanks again!