zaterdag 31 december 2005

Toch nog oliebollen!

















Iedereen zegt dat het lekker is ... maar voor mij hoeft het niet.... tja ik vind rozijnen niet lekker......

Vanmorgen om 11 uur werd pap gebeld dat het niet goed met oma ging in het ziekenhuis, ze ligt nu op een kamertje alleen en het gaat niet echt goed met haar... Pap en Mam zijn toen als een speer naar het ziekenhuis gegaan en ik naar oma Sita.
Daar heb ik weer samen met Justin buiten gespeeld... alle sneeuw van de straat weg halen voor het vuurwerk van vanavond.
's Middags om een uur of 3 kwamen Pap en Mam weer terug uit het ziekenhuis, het gaat nog niet goed met Oma maar ze lag nu te slapen en ze hebben haar maar lekker laten slapen....
Toen hebben we nog gauw even oliebollen gekocht en wat boodschappen gedaan... Ja ... oliebollen horen toch bij oud jaar... al lust ik ze niet.....

Kan niet wachten tot het 12 uur is....... tot later!


See the English version

Geen opmerkingen: