woensdag 28 december 2005

Nieuwe bal uitproberen!















Klaar voor de start...... af.....

Vanmiddag om 1 uur zijn we naar de bowlingbaan gegaan en inderdaad was er een baan vrij om even mijn nieuwe bal uit te proberen.... Nou het ging meteen eigenlijk al goed... wooouuuwww..... wat speelt die bal lekker! Na een uurtje spelen had ik er nog geen genoeg van en heeft Pap nog een half uurtje bij geboekt.... mooi man!

Morgen zou het ook niet druk zijn op de baan en kan ik misschien weer een uurtje spelen.... is toch wel gaaf zo'n trainingskaart. Die kaart heb ik een paar maanden geleden gewonnen en daar kan ik 10 x een half uur op bowlen! Nou ik heb er nu pas ander half uur op staan dus ik kan nog wel een paar keer.... dat is zo gaaf man!

Nu ga ik stoppen want Oma Sita komt straks langs, pap en mam gaan even naar Opa Frans in Purmerend. Doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: