dinsdag 6 december 2005

Santa naar buiten!















Vandaag is het dan eindelijk zo ver Santa zit buiten in zijn schommelstoel!

Vanmiddag op school met de hele klas de Sinterklaas foto's bekeken die Mam gisteren gemaakt heeft op het Sinterklaas feest. (die zijn ook te zien in de rechter zijbalk onder mijn foto-albums - Sinterklaas).
Vanmiddag na school meteen de handschoenen van Santa aan zijn armen vastgemaakt en toen was hij echt helemaal klaar. Daarna heb ik hem met Mam naar buiten gedragen en hebben we hem in de schommelstoel neergezet. Toen hebben we de laarzen van Pap opgezocht en die bij hem aangedaan. Wooouuuhhh .... het is echt vet gaaf man!
Inmiddels is het donker en zit hij helemaal in het licht van alle lampjes...ziet er echt gezellig uit!

Ga nog even boven TV kijken..... doei... tot morgen!


See the English version

4 opmerkingen:

Leon zei

Uw Santa kijkt aardige Men. Hij kijkt hij heeft een rust en het wachten te brengen stelt voor!

Your Santa looks nice Men. He looks he is having a rest and waiting to bring presents!

men-a-men*s zei

Ja, hij rust even uit en houdt mijn konijn Timmie gezelschap!


Yes, he is resting and keeping my rabbit Timmie company!

Leon zei

Haha :)

Leon zei

Hi Men,

Have you thought of using a frappr map? I am using it and put a sidebar icon in my blog.

http://www.frappr.com/firemind

Hallo Men,

Hebt u gedacht aan het gebruiken van een frapprkaart? Ik gebruik het en zette een sidebar pictogram in mijn blog.

http://www.frappr.com/firemind