donderdag 29 december 2005

Nog meer sneeuw!















Nu echt een dik pak sneeuw....

Vanmorgen begon het al een beetje te sneeuwen, niet heel erg maar wat stuif-sneeuw. Om kwart voor 10 ben ik met Pap vuurwerk wezen kopen voor ouwe jaarsavond. We hebben 2 x een 500 knaller, om mee te beginnen en verder hebben we een mooi siervuurwerk pakket gekocht. Oooohh.... ik vind het zo spannend dat afsteken om 12 uur!

Mam was vanmiddag weer vroeg uit haar werk zodat we nog even naar Oma in het ziekenhuis konden gaan. Daarvoor heb ik weer even lekker een balletje op de bowlingbaan gegooid... zo gaaf man! Het ging al best lekker met mijn nieuwe bal.

Daarna zijn we zijn we naar Purmerend naar het ziekenhuis gereden Oma even gedag zeggen. Jammer maar Oma sliep ...... heel even werd ze wakker maar viel toen weer in slaap. .... toen zijn we naar huis gegaan.
Onderweg begon het best wel hard te sneeuwen, was wel een mooi gezicht... alles wit...















Mijn sneeuwmonster!

Vanavond na het eten ben ik lekker naar buiten gegaan en heb van de sneeuw in onze tuin een sneeuwmonster gemaakt.... mooi he?

Maar nu ga ik naar bed..... doei .....tot morgen!


See the English version

3 opmerkingen:

Leon zei

You are invited to the party at 2 Lazy 2 Blog. Write anything about New Years Eve or Day. I will link to your blog post.

U wordt uitgenodigd aan de partij bij 2 Lazy 2 Blog. Schrijf om het even wat over de ouwe jaarsavond. Ik zal verbinden met uw blogpost.

Leon zei

Your snow monster looks nice. We don't have snow here but it is cool.

It sounds like you will have a fun and noisy time on New Year's Eve.

----

Uw sneeuwmonster kijkt aardig. Wij hebben hier geen sneeuw maar het is koel.

Het klinkt als u zal hebben een pret en een lawaaierige tijd op ouwe jaarsavond.

Leon zei

De gelukwensen Men, u wonnen een toekenning!

Congratulations Men, You won an award!