donderdag 1 december 2005

Bijna Sinterklaas!













Vanmiddag 15.05 uur.... school gaat uit.....

Vandaag hebben we in de pauze het Sinterklaas toneelstuk nog geoefend. Het ging eigenlijk best wel goed alleen schieten ze bijna allemaal steeds in de lach.... en dat maakt het wel een beetje rommelig....

Vanmiddag na ff moeve op de school tv heb ik de rest van de middag gewerkt aan een masker dat ik tijdens het toneelstuk maandag moet dragen. Het is een heel mooi masker geworden! Kijk wel uit naar maandag, altijd wel spannend zo'n dag.

Na school thuis weer gewerkt aan mijn surprise.. hij wordt wel erg zwart hoor, maar mooi.... Hij glimt helemaal. Morgen gaat er nog een kleurtje rood overheen en dan is hij klaar! Gedicht erbij heb ik met Mam gedaan dat vind ik altijd zo moeilijk en zij vindt dat prachtig gedichten maken. Dat is dus ook al klaar.

Nu ga ik nog even verder aan mijn puzzel, het gaat opeens heel erg snel... zijn nog maar een paar kleine stukjes die moeten.. misschien is hij morgen wel klaar...... Doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: