zaterdag 3 december 2005

Op bezoek bij Oma in het ziekenhuis!















De grote hal in het ziekenhuis van Purmerend.

Vanmorgen vroeg opgestaan om naar de bowling te gaan, kwamen we weer voor niets... was er weer een ouderen tournooi! En man zei dat ze het maandagavond omgeroepen hebben maar ik heb niets gehoord... Misschien was ik al naar huis toen ze het zeiden. Maar er waren nog meer mensen die voor niets kwamen hoor we waren niet de enige.
Toen zijn we naar Purmerend gegaan om Oma op te zoeken in het ziekenhuis. In het weekend hebben ze daar ook 's morgens bezoekuur.















Hier zit ik even bij te komen met een flesje water....

We waren nog niet bij Oma op de kamer of ik werd al weer niet lekker, duizelig, alles werd zwart ik kon niets meer horen en zien. Dat is nu al de derde keer dat ik in een ziekenhuis bijna flauw ga vallen. Eén keer is het echt gebeurd, toen Pap's hechtingen eruit moesten ben ik echt bam gevallen en weg was ik.... Nu nog net niet maar dat scheelde niet veel. Mam heeft mij toen meegenomen naar de gang en mijn hoofd tussen mijn benen geduwd en toen ging het al iets beter. Toen zijn we naar beneden gegaan en hebben we pepermuntjes en een flesje ijskoud water gekocht en zijn even aan een tafeltje gaan zitten in de hal. Daarna ging het wel weer wat beter en hebben we voor Oma een heel klein plantje in een heel mooi glas gekocht in het winkeltje daar en zijn toen weer naar boven gegaan terug naar Oma's kamer. Wat was het daar warm zeg....

Oma vond het plantje prachtig en we hebben het op haar nachtkastje neergezet. Het is niet bekend wanneer Oma naar huis mag... na de operatie is haar been helemaal gevoelloos geworden en kan ze er helemaal niet op staan. Ze zijn nog aan het onderzoeken wat er aan de hand is....

Lieve Oma wel gauw beter worden hoor!





Na het ziekenhuis zijn we naar de bowling shop in Haarlem gegaan om te kijken voor een bal. Die krijg ik van Pap en Mam voor mijn Kerst!
Nou daar hadden ze een keus! Vet cool man die ballen die ze daar hebben... Er was er één bij die was echt geweldig... groen met zwart allemaal gevlamd...prachtig. Nou toen bleek dat ze die op voorraad hadden dus dat was mooi! Nou moeten we donderdag avond weer terug, dan gaan ze hem voor mij boren, gaten voor de vingers maken. Dan moet je steeds weer opnieuw passen en kijken of het goed is....spannend... ik kan niet wachten tot donderdag!

Ik ga nu stoppen want we gaan zo eten en we moeten nog naar de verjaardag van Ruud die vorige week jarig was... doei....tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Leon zei

Good thing you didn't get too sick. Maybe you were worried about your grandma. It's ok to be worried.

Het goede ding dat u niet te ziek werd. Misschien werd u ongerust gemaakt over uw grandma. Het is o.k. zich om ongerust te maken.

men-a-men*s zei

Ja ik ben gelukkig weer helemaal beter! Het is altijd zo warm in ziekenhuizen, nee dat is niets voor mij hoor om daar naar toe te gaan....

Yes I’m all better now!
It’s always so hot in a hospitals, no, that’s not my thing going there…