dinsdag 27 december 2005

Vandaag echte sneeuw!















Sneeuw bij het ziekenhuis in Purmerend....

Vanmorgen heb ik lekker uitgeslapen, heb niet eens gemerkt dat Mam al heel vroeg weg ging naar haar werk, ik werd pas om half 9 wakker! Daarna heb ik met Pap nog even TV gekeken in bed.... mmmm.... heerlijk!
Later heb ik Pap een beetje geholpen met het opruimen van alle Kerstkadootjes.

Toen opeens vanmorgen begon het te sneeuwen, heel erg hard! Er lag al gauw een heel dik pak in onze tuin. Wel een mooi gezicht hoor met al die Kerstverlichting en Santa in de achtertuin!

Om even over 12 belde Mam al dat zij bijna klaar was met haar werk en naar huis kwam en hebben wij haar even van het station gehaald. Toen stelde Mam voor om even te gaan kijken naar nieuwe schoenen voor mij.... nou dat vond ik helemaal niet nodig... heb prima schoenen niets mis mee! Maar Mam zei dat het eigenlijk zomerschoenen zijn, één regenbui en ik heb natte voeten.... ze zei dat het nu toch echt slecht weer wordt en dan moet ik toch echt andere schoenen hebben.....
Nou dat was toch erg moeilijk.... geen winterschoenen meer te krijgen.... Alle winkels afgelopen en er was maar één paar in mijn maat.... en die vond ik lelijk! Maar Mam zei dat ik die toch echt moest nemen want er is nu echt niets meer te koop, zit ik toch met een paar lelijke schoenen.... jacccchh....

Na die verschrikkelijke schoenen zijn we naar Purmerend gereden even Oma gedag zeggen. Pap en Mam waren toch vrij zo vaak komt het niet voor dat we overdag zo maar die kant op kunnen.
Oma was moe, heel erg moe daarom zijn we maar heel even geweest zodat ze weer lekker kon slapen.
















Vanavond begon het weer even te sneeuwen en hebben we nog even een foto gemaakt van Santa met sneeuw om zich heen... mooi he?

Het is al weer laat .... ga naar bed... doei... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Winter shoes don't have to be "cool", just dry... as long as they are not too ugly. :)

De schoenen van de winter moeten niet "koele" zijn, enkel droog... zolang zij niet te lelijk zijn. :)