donderdag 8 december 2005

Eindelijk daar is ie!


Yes, ik heb hem!

Vanmiddag na school meteen mijn geschiedenis huiswerk gedaan. Nou dat viel niet mee..

1517 95 stellingen op de kerkdeur in Wittenberg,
1555 Philips II werd koning,
1566 de beeldenstorm,
1572 Den Briel door de aanhangers van Willem van Oranje heroverd,
1584 Willem van Oranje vermoord,
1568 tot 1648 de tachtig jarige oorlog.

Vanavond na het eten moesten we al snel naar de bowling winkel in Haarlem om mijn bowling bal op te halen... ooohhh..... het was zo spannend! Die meneer moest alles op meten, mijn duim, mijn vingers en toen in een soort mal moest ik kijken of de gaten op de goede plek zaten en of het paste. Daarna werd er met een hele grote boor de gaten in gemaakt en toen was hij klaar... Weet je wat nou zo vervelend is? Ik mag er zaterdag niet mee spelen.... moet wachten tot het kerstmis is en daarna kijg ik hem pas.... oooohhhh.... dat is zo moelijk! Weet je hoe mijn bal heet... Captain Cool! Nou zo ziet hij er ook echt uit hoor, cool!

Ga naar bed... doei...tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

History dates are hard to remember. But History can be interesting.

You'll be too busy having fun to go bowling around Christmas.

De data van de geschiedenis zijn moeilijk zich te herinneren. Maar de Geschiedenis kan interessant zijn.

U zult te bezig zijn het hebben van pret gaan werpend rond Kerstmis.