vrijdag 16 december 2005

Timmie spelen!















Timmie op de bank....


Lekker spelen en klimmen op de bank.....

Vanmiddag toen ik uit school kwam was het weer rot weer, regen, soms wat sneeuw en veel heel veel wind. De kerstboom naast de kerstman en Timmie in de tuin waait steeds door de tuin. Mam heeft de Kerstman al in het midden van het afdakje moeten zetten zodat hij niet nat wordt. Timmie zit daar maar zielig in zijn hok. Gelukkig kan hij niet nat worden onder het afdakje. Ik heb hem vanmiddag lekker even mee naar binnen genomen, kan hij even lekker lopen. Niet voor lang anders wordt hij te warm en dat is niet goed al hij weer de kou in moet.

Vanavond naar trompetles geweest. Vanmiddag alle liedjes die ik moest leren nog gedaan en wat denk je.... kreeg vanmiddag..... alleen maar kerstliedjes! Nou het was wel leuk hoor! Nu kan ik met kerstmis kerstliedjes spelen net zoals ik een paar jaar geleden op de blokfluit deed nu op de trompet doen!

Ik ga naar bed...doei.... tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Leon zei

Awww! Timmie is zo leuk! Dank voor het nemen van de foto's. Ik schreef hier over Timmie.

Awww! Timmie is so cute! Thanks for taking the photos. I wrote about Timmie here.

men-a-men*s zei

he dat is leuk!
Misschien krijg ik dan wel meer bezoekers.
Bedankt he!

That's nice!
Maybe I’ll get more visitors.
Thanks!