vrijdag 2 december 2005

Puzzel is af!






















Jammer alleen dat er één stukje ontbreekt.......

Vandaag op school hadden we de generale repetitie van ons toneelstuk... met de achtergrond alles compleet... Ik vond het best leuk, maar maandag moeten we het voor echt publiek doen. Vind ik best wel een beetje eng! Maar Mam zegt dat ik het vorig jaar met het Kerstspel ook zo goed deed en dat was nog wel voor een hele kerk vol met mensen nu zijn het alleen de kinderen en juffen en meesters..... aaaccch ik zie het wel.

Na school meteen weer de schilderskwast gepakt en mijn surprise voor een klein gedeelte rood gemaakt....tja... wat moet het toch worden he......? Hij wordt mooi man....! Op school vroegen ze maar steeds aan mij heb jij mij...heb jij mij... Iedereen weet al dat ik er altijd erg veel werk van maak en hoopt iedereen kan ik hun lootje getrokken heb. Ze zullen het wel zien maandag.

Na het eten vanavond de puzzel afgemaakt.... het is alleen jammer dat er één stukje ontbreekt.....maar goed dat zie je bijna niet op de foto....hij is mooi geworden he? Ook wel weer jammer dat hij nu af is ...heb ik niets meer te doen... heb aan Sinterklaas maar een nieuwe gevraagd...wie weet...

Na de trompetles van vanavond zijn we naar het tuincentrum geweest en hebben we 2 kerstbomen gekocht één voor binnen een hele grote en een kleintje voor in de tuin naast de kerstman. Toen zag ik dat ze een aanbieding hadden van een kerst- lichthuisje met muziek die wil ik al zo lang hebben, normaal zijn die niet te betalen maar nu waren ze voor minder dan de helft van de prijs. Gelukkig vond mam hem ook erg mooi en mocht ik hem hebben. Hiernaast in mijn foto-dagboek kan je hem zien...zo vet cool man!

Het is al bijna 10 uur ik ga naar bed... doei...tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Leon zei

The puzzle looks great Men. It is a funny one. Someone plays a good game of golf. :)

Het raadsel kijkt grote Men. Het is grappige. Iemand speelt een goed spel van golf:)

men-a-men*s zei

Ja, hij is leuk he?