vrijdag 9 december 2005

Onze Kerstboom staat!






















Hier is de Kerstboom net klaar!

Vanmiddag op school ben ik met een paar kinderen van mijn klas langer op school gebleven om de klas te versieren. We hebben de Kerstboom neergezet en nog meer versieringen gedaan. Het was pas 4 uur toen ik naar huis ging! Het is anders wel mooi geworden!
Vanavond hebben we thuis ook de kerstboom neergezet. Toen ik vanavond naar muziekles was heeft Mam de boom goed neergezet en de lampjes erin gedaan.

Vanavond toen we terugkwamen van de groepsles ( ik ga altijd om 6 uur naar prive-les en om 7 uur naar de groepsles) heb ik samen met Mam de boom helemaal mooi gemaakt. Ballen en slingers erin ... nu is hij bijna klaar...er moeten nog koekkerstkransjes in.... maar dat komt morgen.
Nou het is een hele grote boom, de bovenkant komt tot aan het dak, maar mooi! Ik vind het altijd zo gezellig de boom versieren... een leuk werkje... Daarna hebben we de kadootjes onder de boom gelegd....ziet er allemaal heel spannend uit...

Ik ga naar boven... morgen vroeg weer naar de bowling... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: