woensdag 7 december 2005

Wel kadootjes, geen boom!















Al een hele berg kadootjes bij een lege kerstboom standaard......

Vanmorgen op school vertelde de juf dat we t/m hoofdstuk 5 van het werkstuk af moesten hebben vandaag..... Ik heb me toch zitten pennen op school om dat af te krijgen, dat wil je niet weten. Nou 11 januari 2006 moet het helemaal klaar zijn... wooouuuhhh... dan heb ik nog wel wat te doen hoor!

Vanmiddag tijdens het boodschappen doen vond ik op de grond bij Lidl en flessenbonnetje van €1,75 en het was van niemand.... ik heb het mooi ingeleverd bij de kassa en het geld in mijn spaarpot gedaan.... mooie mazzel he?
Vanmiddag thuis weer verder gewerkt aan de kadootjes voor onder de Kerstboom. Er liggen nu al heel wat kadootjes maar de boom staat nog niet! Mam zegt dat we dat van het weekend gaan doen... Ooooh wat zal dat mooi worden... de boom hebben we al maar ligt nog in de schuur... dus... nog effe wachten!

Ik ga nog even met Timmie spelen... doei... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

menno je kerstman ziet er prachtig uit
in het wekend gaan jullie de kerstboom. optuigen dat is altijd heel leuk werk
ook las ik dat je een cassabon gevonden
heel goed voor je spaarpot.ik las dat je nog veel huiswerk heb te maken nu menno de vrijedagen zijn er goed voor vissen kan je tocht haast niet in de winter.
door het ijs ik ga nu naar oma tot ziens. opa uit purmerend.