zaterdag 10 december 2005

Klokken in de boom!















Kerstklokken en kerstkransen in de kerstboom!

Vanmorgen na het Bowling zijn we naar het ziekenhuis gegaan, Oma bezoeken. Oma was niet zo lekker... ze had erg veel pijn en ze was moe. Hoop maar dat de pijn gauw over gaat.....

Na het ziekenhuis hebben we boodschappen gedaan.. de kerstklokken en kerstkransen gekocht voor in de kerstboom. Oooohhh.... die zijn zo lekker.... ik ben bang dat die niet lang in de boom hangen, denk dat ze voor de Kerst al op zijn!

Vanavond hadden we weer bureneetclub... Piet was aan de beurt om te koken. Hij had allemaal lekkere dingen gemaakt. We begonnen met allemaal kleine hapjes, pangsit en een soort vlammetjes met saus... heerlijk. Toen Japanse saté, ik geloof dat ik daar wel 5 stokjes van gegeten heb! Toen gele rijst, met allemaal soorten vlees en Indische boontjes. Als toetje was er ijs.... met gebakken banaan.

Na het eten hebben we nog een potje Kolonisten van Catan gedaan, dat hadden we lang niet gedaan, ik blijf het een leuk spel vinden.

Nu ga ik naar bed.... doei... tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Leon zei

Uw boom kijkt aardige Men... en heerlijk. Eet alle decoratie niet!

Your tree looks nice Men... and delicious. Don't eat all the decorations

men-a-men*s zei

Nou dat weet ik niet, mmmmm.... ze zijn wel erg lekker hoor!