zondag 25 december 2005

Eindelijk de kadootjes!















Alle kadootjes, ook van Pap en Mam!

Vanmiddag om een uur of 5 was het eindelijk zo ver... kadootjes uitpakken! Nou man wat ik niet allemaal gekregen heb..... wooouuuhhhwww....... zo veel! Een film voor de PSP en 2 spelletjes een wagon voor mijn trein en nog veel meer...















Kadootje wat ik voor Mam gemaakt heb, Kerstman + kerstboom. Nou ze vond het prachtig!
















Garnalencocktail ...heerlijk!

Vanavond hebben we een heerlijk kerstdiner met z'n drieën gehad.
Eerst een mooie garnalencocktail en daarna gebakken zalm met pasta en grote garnalen asperges met bacon en peertjes... mmmm ....toe een prachtig ijsje met warme chocolade saus.

Daarna heb ik de hele avond mijn nieuwe spelletjes op de PSP gespeeld.... zo vet gaaf man! Het sudoku spel is geweldig maar ook het race spel is ongelofelijk gaaf.

Maar nu moet ik toch echt maar bed.... was een leuke 1e Kerstdag...... op naar de 2e Kerstdag!
Doei... tot morgen!


See the English version

3 opmerkingen:

Leon zei

Fijne Kerst!
Ik kreeg uw kaart Men, zeer dank u!

Het kijkt als uw spelen en andere kadootjes zullen u voor een tijdje bezig houden. :)

Merry Christmas!

I got your card Men, thank you very much!

It looks like your games and other presents will keep you busy for a while. :)

Dak-Ind zei

looks like you had an excellent christmas!! we had a great time, too!

what movie did you get for the psp? my older son got a psp and a couple games for it (grand theft auto VC and star wars battle front 2)

enjoy playing with all your new stuff!!

men-a-men*s zei

k kreeg de robots en de grip shift en de sudoku games.
I got the robots movie, the grip shift and the sudoku games!