vrijdag 30 december 2005

Weeralarm!















Vanmorgen om 9 uur...... veel sneeuw...

Vanmorgen waren we al vroeg op want Pap en Mam moesten naar purmerend om met de dokter van Oma te praten en ik ging naar andere Oma. Wat een sneeuw lag er vanmorgen en er had nog bijna niemand op gelopen... dan is het zo mooi he......
Later ben ik lekker buiten gaan spelen in de sneeuw, heb ik sneeuwballen staan gooien naar Justin, die zit bij mij in de klas en woont bij Oma aan de overkant. Later heb ik weer een sneeuwmonster gemaakt maar nu bij Oma en Opa in de tuin. Oma had alleen geen wortels en toen heb ik er maar witlof in gedaan als ogen... stond best wel gaaf hoor!

Vanmiddag heb ik lekker met Mark buiten gespeeld en hebben we samen een fort gebouwd van sneeuw. Alleen om 5 uur kwam Pap mij halen want toen werd het weer wel heel erg slecht. Op de radio en TV zeiden ze ook dat er een weeralarm is voor vanavond.
















Het sneeuwt hier nu al uren en alles is nu echt wit... ook Santa achter in de tuin is helemaal wit ondanks dat hij onder het afdakje staat.... Hij lijkt nu wel de verschrikkelijke sneeuwman! Timmie hebben we in de schuur neergezet want ook die werd helemaal nat... zo zielig... nu staat hij lekker droog!
De sneeuw staat zo hoog dat wij de schuifpui aan de achterkant niet meer open kunnen doen want dan valt er een hele berg sneeuw naar binnen. Ze zeggen dat er vanavond regen komt en dan krijg je ijzel!

Vanavond keek ik nog even bij de reakties op mijn Blog en zag dat ik een award gewonnen heb! Leon (2 lazy 2 blog) hartstikke bedankt ik vind het echt heel erg leuk!

Maar nu ga ik naar bed... lekker slapen dan is het snel morgen ouwe jaar.... doei... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

You certainly have lots of snow. I am glad Timmie can stay dry and warm.

I am glad you like the award Men. You do work hard on your blog.

---
U hebt zeker veel sneeuw. Ik ben blij Timmie droog en warm kan blijven.

Ik ben blij u van de toekenning geniet Men. U werkt hard aan uw blog.