donderdag 22 december 2005

Kerstfeest op school!















Vuurkorf op het schoolplein

Vanavond moesten we om 7 uur op school zijn om samen het Kerstfeest te vieren.. Een paar kinderen van mijn klas deden mee aan een toneelstuk. Ook hebben we nog een paar Kerstliedjes gezongen... Later zongen ook de juffen en de meester nog een paar liedjes.
Om 8 uur toen we buiten kwamen stonden alle vaders en moeders te wachten bij de vuurkorven met een beker warme wijn of een beker warme chocolademelk.















Ook mochten wij warme chocolademelk drinken... maar dat lust ik niet...
Wel heb ik met Mark nog even staan kijken bij de vuurkorven... wooouuuhh gaaf is dat. Alleen waren er een paar kinderen die gingen er zand in gooien en hun bekers van de chocolademelk en dan zei het vuur iedere keer pang.... pang.... en dan vlogen de vonken er af.....















Jammer dat Pap er niet bij was.... die moest naar Opa in Purmerend.

Toen ik thuis kwam stonken mijn kleren helemaal naar het vuur.... bahhhh.... wat is dat vies zeg. Heb alles maar in de was gedaan... Heb nog heel even met Timmie gespleeld, maar nu moet ik toch echt naar bed... doei ... tot morgen!


See the English version

1 opmerking:

Leon zei

Ik hield van te gaan kamperend toen ik een jongen was. Het was pret maar de rook kwetste mijn ogen. Ik ook hield niet van de ' bos ' of ' kamp ' geur in mijn kleren.

I liked to go camping when I was a boy. It was fun but the smoke hurt my eyes. I also didn't like the 'bush' or 'camp' smell in my clothes.