woensdag 21 december 2005

De adventkalender bijna leeg!















Nog 4 Kerst-snoepjes te gaan......
eeehhhh... het zijn er 3 inmiddels....

Vanmiddag na school mee geweest met Mam en Oma boodschappen doen. Alleen ik ben toen naar een paar andere winkels geweest als de supermarkten waar Mam heen ging. Ik ben naar de Marskramer geweest om nog een paar Kerst kadootjes te kopen...Daarna nog naar het Kruidvat en toen nog naar Lidl ... maar ik heb gelukkig alles kunnen krijgen wat ik wilde hebben.
















Daarna ben ik heel lang thuis bezig geweest om er echt "Bling - Bling" kadootjes van te maken. Ze zijn mooi geworden ik ben er helemaal trots op!
Zo ik ben klaar voor Kerstmis, alle kadootjes gekocht, ingepakt en onder de boom gelegd.... Kerstmis kan beginnen!

Ik ga naar boven ... nog even TV kijken... doei.... tot morgen


See the English version

1 opmerking:

Dak-Ind zei

i think we, too, are finished with our shopping, finally. it enjoy the shopping and usually start really early so i can avoid the rush!

your wrappings look excellent! better than mine. i use a lot of gift bags because for some reason i just cant wrap very well. perhaps i need practice!