maandag 5 december 2005

Sinterklaas op school!















Vanmorgen om kwart voor negen stonden we met alle kinderen en juffen, en de meester te wachten op Sinterklaas....
Sinterklaas had ons een brief geschreven waarin hij zei met een helicopter te komen dit jaar en daarom moesten we op het schoolplein een groot wit kruis maken zodat ze makkelijk konden landen.



Sinterklaas kwam echter met allemaal hooi in zijn mijter in een kruiwagen naar het schoolplein. De Zwarte Piet kon niet zo goed landen en had de helicopter op het boerenland neergezet in een hooiberg.















Toen hij er eenmaal was gingen we met z'n allen naar de grote hal en daar hebben wij allemaal per klas ons toneelstukje gedaan... het was erg leuk! Daar met de microfoon staat mijn juf die moest erg lachen!
















Na de toneelstukjes voor Sinterklaas moesten we allemaal terug naar onze klas en daar hebben we alle surprises uitgepakt.... Er waren mooie surprises bij...niet te geloven! Ik kreeg mijn dobbertjes om mee te vissen en nog een heleboel stifften.....en dat zat allemaal in een bowling ball en een pin!
Het was een leuke dag op school!

Vanmiddag toen ik thuis was kwamen Opa en Oma nog met kadootjes...en ik kreeg een prachtige kristal met een trompet erin!
's avonds hebben we met Pap en Mam nog wat kadootjes gedaan en kreeg ik nog Lego en een prachtige puzzel!
Maar nu ga ik naar boven ... ben best wel moe.... doei... tot morgen!


See the English version

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi menno
ik heb je weblog gelezen het was een leuken sinterklaas feest op school.
ook thuis heb je leuken cadeaus gehad
las ik.opa had vanddag even wat meer tijd voor de computer.maar iedere dag lees ik toch even je weblog .het is net
een dagboek nu maar op naar de kerst
dagen dat komt altijd na de sinterklaas
ja december is wel een leuke maand met
al die feestjes nu met oma is het nog
het zelfde .heeft wel veel pijn .

Leon zei

Gelukkig Sinterklaas Dag Men,

Het klinkt als u had een prachtige tijd! Uw nieuw raadsel zou u bezig moeten houden.


Happy St. Nicholas Day Men,

It sounds like you had a wonderful time! Your new puzzle should keep you busy.

men-a-men*s zei

Dank U!

Die nieuwe puzzel is geweldig! Kan niet wachten om er aan te beginnen!

Thanks!

The new puzzle is great! I can't wait to start it!