zondag 3 juli 2005

Wil er eens iemand op mijn Blogspot reageren?



Vanmiddag met Dewi en Jim mijn tentje op gezet in de tuin. Alleen was het veel te warm om er in te gaan zitten. Het was er zo heet dat je geen adem meer kon krijgen.
Toen zijn we maar buiten gaan spelen. Balletje trap met Daniel en zijn vader gedaan. Daniel's vader heeft nog een paar leuke foto's van ons gemaakt die zou hij per mail naar mij toesturen.

Vandaag een paar keer naar de teller van mijn Blogspot gekeken. In een paar uur tijd al 21 bezoekers, man dat is vet veel! Alleen niemand schrijft mij eens terug dat vind ik eigenlijk wel erg jammer. Onder aan ieder berichtje kan iedereen iets schrijven, iets zeggen, op gewoon een reaktie geven, klik op "je reaktie graag hier!" en je kan een heel veld vol schrijven!
Er reageert bijna nooit iemand. Oh ja 1 keer iemand uit Australië, maar dat was in het Engels en moest mama eerst vertalen. Hij schreef dat hij het een mooie blogspot vond, alleen dacht hij dat ie niet veel bekeken werd omdat er nooit iemand reageert.
Zou er iemand eens iets willen schrijven of gewoon iets zeggen? Zou ik erg leuk vinden!
Nou, nu ga ik naar boven en nog even met Timmie (Nijntje) spelen op mijn kamer.....tot morgen, misschien tot schrijfs?

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou ik wil wel even reageren op je stukje hoor!
Ja ik hoop ook voor je dat je wat leuke reakties krijgt!
Groetjes mama