woensdag 6 juli 2005

Nieuwe voetbal!


Mijn nieuwe bij elkaar gespaarde voetbal!

Vanmorgen op school de laatste topo-toest gehad. Ggrrr.... ik had 1 fout gemaakt, 1 letter vekeerd in Westerschelde, stom he... tja ... een 10 - dus he.... dat is de eerste keer, heb vanaf het vorige rapport niet één fout gemaakt alleen maar tienen gehaald. Ja dit is jammer .....
Maar gelukkig was dit wel de laatste toest van dit school jaar, maar ik kijk wel uit naar topo volgend jaar, misschien gaan we dan wel Europa doen, die kan ik goed leren met het spel op de computer toch?
Vanmiddag lekker film gekeken, Madagaskar, heb ik van Sibbe geleend gaaf he? Het is een leuke film alleen jammer dat hij in het Engels is.....

Ik ben al een paar weken aan het sparen, sparen bij Kraayeveld (garage en tankstation op het dorp) voor een nieuwe voetbal. Als je benzine tankt krijg je zegeltjes, bij 6 zegeltjes en €3,-- kan je een bal krijgen een basketbal, volleybal of een voetbal van Penn.
Papa moest vanmiddag weer tanken en toen ben ik meegegaan want ik zou dan genoeg zegeltjes krijgen om de bal te kunnen halen. Papa had ook nog Rocks-bonnen en kreeg toen een voetbalpomp gratis en hoefde niet die €3,- extra bij te betalen, goed he?
Nou hij is vet gaaf man die voetbal. Na het eten heb ik nog even buiten gespeeld, even balletje trap gedaan, ik moest hem even uitproberen! Nou hij gaat vet man.....
Nu moet ik Timmie nog even eten geven en een beetje knuffelen en dan ga ik lekker naar boven. Even wat lezen en misschien nog wat tv kijken. Groetjes tot morgen!


Ik en m'm nieuwe voetbal,,,,,,,Het spaarkaartje

Geen opmerkingen: