woensdag 27 juli 2005

Ja hij is er hoor!


















Ford Fusion Futura

Vandaag de hele dag regen.... een dood saaie dag. Heb de hele dag binnen gezeten....
Maar vanmiddag belde papa om te vertellen dat de auto binnen gekomen is in de garage. Het duurt alleen nog wel even voordat we hem krijgen want er moet nog van alles aan gedaan worden. Er moet nog een trekhaak onder gezet worden, een armleuning in gezet en nog wat dingetjes in gemaakt worden. Het wordt waarschijnlijk volgende week woensdag. Nou dat wordt dan dat weekend daarop een feestje! Als de auto er is zouden we iets leuks gaan doen, uit eten of zoiets, nou daar kijk ik wel naar uit hoor!
Nou dat was dan toch leuk nieuws op een deze dood saaie dag.... Morgen ga ik met papa mee naar het werk en mag ik mee helpen salades maken voor de kindertjes daar, dat is erg leuk want dat heb ik in de vorige vakantie ook een keer gedaan.
Heb net nog even Timmies hok schoon gemaakt en nu is het al weer bijna 8 uur dus ga ik naar boven tot morgen!

Geen opmerkingen: