vrijdag 1 juli 2005

Vandaag eindelijk Zomerfeest!


Het rad van avontuur!

Vanmorgen was er nog niets te zien op het schoolplein. Maar vanmiddag om 2 uur stond bijna alles al, alle kraampjes voor het zomerfeest vandaag. Meteen na school om 3 uur heb ik al veel spelletjes gedaan en zonder te betalen, op proef.
Papa kwam al vroeg uit het werk en ik dacht meteen dan kunnen we ook meteen om 4 uur naar het zomerfeest als het begint. Maar nee hoor eerst moesten ze nog boodschappen doen....
Het was al bijna 5 uur dat we pas gingen. Het was al beredruk! Papa heeft meteen strippenkaarten gekocht waar je alles mee moet betalen. Ik ben als eerste naar het touwtrekken gegaan want daar kon je een bidon winnen... maar nee hoor ik niet, ik won een stom spelletje.
Daarna heb ik nog wat andere spelletjes gedaan en toen had papa een volle strippenkaart en met die kaart mag je dan gratis touwtrekken. En ja hoor bingo ik won mijn bidon die ik zo graag wou! Een half uur later had papa weer een volle strippenkaart en ik won weer een bidon, nu heb ik er 2, vet man! Ja want Oma wil ook zo'n ding om mee naar de sportschool te nemen.
Om 7 uur moesten we naar huis want ik moest nog naar trompet les... jammer ik had nog wel willen blijven.... Maar ik heb veel gewonnen man! Een goocheldoos, 2 pennen, 2 bidons, een schrijfboekje, 3 spelletjes een zak snoep , scoubidoe touwtjes en stressball maar die heeft mama laten vallen en toen was die weg. We hebben dat ding nog lopen zoeken maar die was nergens te vinden, wel jammer want het was een vierkante bal heel mooi... maar ja....
Nou ik vond het weer een mooi zomerfeest!
Doei tot morgen!


.Juf Janneke bij de hamburgers........DeDe grabbelton

Geen opmerkingen: