vrijdag 15 juli 2005

Muziekavond

















Bob geeft les

Vanavond was het weer zo ver... muziekavond! Eén keer in de paar maanden hebben we na de trompetles een extra muziek les. Dan komen alle mensen met blaasinstrumenten naar de club en dan spelen we met elkaar een paar nummertjes. We beginnen dan om 8 uur en oefenen dan tot kwart voor 9 en om 9 uur mogen de ouders dan komen kijken. Het was alleen vanavond niet erg druk. Amber was er niet en die andere 4 jongens waren er ook niet die hadden een optreden op school. Maar het was even goed wel leuk hoor. Alleen was ik na afloop wel een beetje moe, ik heb bijna 2 uur moeten blazen achter elkaar.
Na het blazen hebben we bij Piet en Marijke lekker pizza gegeten... oooohhh dat is zo lekker een hele grote kaas pizza..... Ik heb hem bijna helemaal op gegeten, ooohh wat had ik een honger na al dat blazen.... Maar nu ga ik naar bed het is inmiddel bijna half 11 ... tot morgen... doei...

Geen opmerkingen: