woensdag 20 juli 2005

Laatste werk-dag op school!
















Mooie Hijskraan van lego!

Het was opruimdag vandaag. We hebben eerst nog wel wat rekenbladen gedaan en wat taal, maar daarna moest iedereen zijn kastje leeghalen. Gelukkig had ik een plasticzak in mij tas anders had ik niet alles mee naar huis kunnen nemen. Wat een berg, schriften, werkbladen, stiften, potloden en een schaar. Morgen gaan we de het hele klaslokaal leeg halen en gaan we ook niet meer werken.

Vanmiddag toen mama boodschappen ging doen ben ik even naar de Marskramer geweest en heb daar even naar het Lego gekeken, wat is dat toch mooi, wat hebben ze daar toch gave dingen van. Ik heb toch een mooie hijskraan gezien.... oohhhh, vet cool man! Maar ja die kost bijna 50 euro. Dat vind ik wel erg veel geld....
Bas kwam vanmiddag even langs om naar mama's computer te kijken en hij vertelde dat ze op zijn werk ook Lego verkopen.... treinen hebben ze op voorraad en alle andere dingen kan hij bestellen! Toen zag ik ook nog op de website dat er een kids- club bestaat, lijkt me vet gaaf om daar lid van te zijn. Maar dat lidmaatschap kost geld, dat is wel jammer....
Nou ik ga Timmie even eten geven en dan naar boven.... doei tot morgen!

Geen opmerkingen: