maandag 18 juli 2005

Vandaag rapport gekregen!






















3e rapport, groep 6.

Op het bord op school vanmorgen stond dat we vanmiddag om 2 uur ons rapport zouden krijgen. Vind dat altijd best wel spannend, wat heb ik voor rekenen en mij tafels en topo?
Eindelijk was het middag en kreeg ik mijn rapport. De juf vond het een mooi rapport en ik ga over naar groep 7! Ik heb een 8 voor rekenen een 8 voor tafels en een 10 voor mijn topo, mooi he? Mama kwam me van school halen en toen vroeg ik of ik even naar Oma mocht om mijn rapport aan haar te laten zien. We zijn toen samen even gegaan. Oma vond het ook heel erg mooi!
Vanavond met papa het zwembad leeggehaald, het wordt slecht weer, regen en koud. Nou dat was een hele klus. Het leeghaal kastje dat papa van de week gekocht had werkte niet en toen moesten we alles met de hand leeghalen emmertje voor emmertje. Maar het is gelukt en het staat nu even te drogen onder het afdakje.
Het is nu bijna 8 uur en ik ga naar boven... doei... tot morgen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou Men ik vind het een prachtig rapport!