zondag 17 juli 2005

Rustig dagje lekker thuis...






















Proberen het wiel er weer op te zetten...

Vanmiddag lekker buiten gespeeld, voetbal gedaan met een paar jongens en lekker gefietst.
Na het eten heb ik het onkruid uit mijn tuintje gehaald. Toen ik éénmaal bezig was heb ik de buitenkant, stuk naast onze tuin ook maar het onkruid een beetje weggehaald. Wat een bossen troep zeg! Nou het ziet er meteen weer netjes uit, ja toch?
Toen wilde papa de vuilnisbak weg brengen en toen viel het wiel er weer af.... Dat was al eens eerder, maar papa had hem toen gemaakt... Nou nu lukt dat niet met, 2 meter rijden en daar gaat het wiel weer.... knap vervelend is dat.... Maar gelukkig staat hij nu aan de kant van de weg. Pap heeft het nummer van dat ding opgeschreven en zal met de gemeente bellen om door te geven dat hij stuk is....
Hier onder kan je zien wat ik allemaal aan onkruid weg gehaald heb...
Het is al weer laat ik ga naar boven... tot morgen!



Eerst mijn eigen tuintje gedaan, alles wat er niet hoort weggehaald.




Toen al het onkruid aan de achterkant, aan de andere kant van het hek ook maar weggehaald.

Geen opmerkingen: