vrijdag 29 juli 2005

Vanmiddag naar Haarlem
















Grote markt in Haarlem

Vanmorgen belde Mark of ik met hem kwam vissen. Nou dat laat ik geen 2 keer vragen...vissen is gaaf! Ik kon alleen niet lang blijven want Papa en Mama hadden een afspraak in Haarlem en ik moest mee. Heb toch nog even lekker kunnen vissen, had er één aan de haak maar die viel er weer af bij het naar boven halen...stom is dat altijd.
Om 1 uur zijn we naar Haarlem gegaan, die afspraak van papa en mama was in een 1/2 uurtje klaar en toen zijn we nog even naar het centrum van Haarlem geweest, shoppen, vind ik eigenlijk niks aan, maar er waren nog wel wat leuke dvd winkels waar ik toch nog even gekeken heb. Mama ging naar kleding winkels en papa en ik zijn lekker een ijsje gaan eten. Een grote man, softijs met een laagje warme chocolade er om heen....mmmmm dat is smullen.

Geen opmerkingen: