maandag 4 juli 2005

Regen...regen en nog eens regen...


Bingo spelen met Mark

Toen ik tussen de middag naar huis ging om te eten regende het zo hard dat Mark en ik aan juf Deborah een paraplu gevraagd hebben. Gelukkig had ze er 2. Man wat was ik nat toen ik thuis kwam. Heb meteen nieuwe sokken aan getrokken want die waren kletsnat.
Achter in de tuin staat het helemaal blank, het water loopt zelfs onder Timmie's hok door!
Toen begon het ook nog te bliksemmen en heb ik mama maar even gebeld om te vragen of ik de tv niet uit moest doen.... Maar dat was niet nodig zei ze.
's middags uit school ging Mark met mij mee naar huis. We konden niet buiten spelen want het regende alweer. We hebben eerst op de playstation gezeten en later zijn we een spelletje bingo gaan spelen. Mark is gek op Bingo maar ik won steeds!
Vanavond na het eten is Timmie even in de huiskamer geweest om daar te spelen, tja... buiten kon niet alles is nat en het regent nog steeds.... Timmie vind het leuk om in de huiskamer rond te lopen, maar de vloer is wel een beetje glad voor hem hij slipt steeds onderuit...
Het is bijna 8 uur ik ga naar boven... doei...tot morgen!

Geen opmerkingen: