woensdag 13 juli 2005

Kees wil op de foto in mijn pyama...

















Kees de Beer in mijn pyama!

Vanmiddag uit school heel even achter mama's laptop gezeten. Wat is dat mooi, hij tikt zo lekker, nee echt als je de toetsen in tikt veren ze helemaal terug, nee is echt waar, ik maak geen grapje.... Ik mag daar alleen geen spelletjes op spelen, dat is jammer, hij gaat juist zo lekker daarvoor. Daarna weer lekker buiten gespeeld met iedereen. Balletje trap... en op de step geweest.
Vanavond bij de borrel hadden we lekker haring, man dat is zo lekker, alleen die was zo op met alle buren die langs kwamen. Hebben vanavond laat gegeten, dat vind ik nooit zo erg want dan kan ik lekker lang buiten spelen, ja toch?
Op de foto sta ik met Kees de Beer, hij heeft mijn pyama aan, leuk he? Kees is mijn knuffel die heb ik al heeeeel lang..........
Nou ik ga maar gauw slapen, want het is al laat, doei, tot morgen!

Geen opmerkingen: