dinsdag 26 juli 2005

Niet tennissen maar Golfen!

















Golfen op de Houtrak

Vandaag zou ik met Oma mee gaan naar de tennisbaan, maar dat ging niet door. De tennisbaan was gesloten, te veel regen en dan staat alles onder water! Dat vond ik wel jammer, leek me wel leuk een balletje te slaan.
Toen ben ik met Opa mee geweest naar de golfbaan. Hij ging zijn golfclub die hij gisteren gekocht heeft uitproberen. Toen we daar aankwamen was er een man die opa goed kent en die vroeg of Opa een club voor mij had. Nou zei die man ...ach neem die golftas maar even mee.... Ik kreeg toen een hele tas met wel 5 clubs om mee te spelen.
Eerst gingen we ballen halen bij de ballen-automaat en daarna gingen we naar de plek waar je die ballen af kon slaan, onder een soort afdak. Dan ga je op een matje staan daar zitten 4 tietjes in waar je de bal op moet leggen, die tietjes staan allemaal op verschillende hoogtes. Je moet dus kiezen op welk tietje je de bal legt. Opa legde mij uit hoe ik moest slaan. Nou het ging best lekker. Ook stelde Opa mij nog voor aan de man die 2 matjes verder op naast mij stond, hoe heet die ook alweer, die bondscoach, ik vergeet iedere keer zijn naam.....Willem....nog wat.... Hij vroeg of ik het leuk vond... nou dat vind ik zeker! Wat is dat vet cool man!
Na 1 1/2 uur balletjes slaan zijn we naar huis gegaan. 's Avonds thuis vroeg ik aan pap hoe heet die man met die zwarte krulletjes, die trainer ook weer? Hij wist meteen wie ik bedoelde, Willem van Hanegem! Ja dat klopt die was het....
Ik hoop dat ik gauw nog eens mee mag met Opa... wat was dat gaaf zeg.....
Vanavond hebben we ook nog mosselen met stokbrood en patat en allemaal sausjes gegeten.. mmm... heerlijk was dat! Was net een klein feestje....
Maar nu ga ik naar boven het is bijna 9 uur... doei.... tot morgen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik hoef niet te vragen of het leuk was op de golfbaan...... Vanavond toen je al in bed lag had je het nog maar steeds over het golfen, golf dit, golf dat, al vanaf vanmiddag dat we thuis kwamen. Nou misschien kan je deze vakantie nog en keertje met Opa mee?
Groetjes mam