vrijdag 22 juli 2005

Ja hoor, ik heb hem!
















De Hijskraan!

Ik had van iedereen geld gekregen voor mijn rapport en als ik er zelf 10 euro bij zou leggen kon ik die mooie hijskraan kopen. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken. Zijn vanmiddag naar het dorp geweest en toen heb ik hem gekocht..... Ik was al bang dat ze hem niet meer zouden hebben, het was al een paar dagen geleden dat ik hem had zien staan.... Maar gelukkig hij was er nog...
Toen we thuis kwamen ben ik meteen begonnen met het in elkaar zetten en 1 1/2 uur later was hij al klaar. Hij is echt vet cool man! Er zit van alles bij, mannetjes, pionnen om de straat af te zetten en dingen om op te hijsen.
Toen hij klaar was heb ik er nog uren mee gespeeld, hij is ook zo gaaf.
Ik ga zo Timmie nog even eten geven.... groetjes tot morgen!

Geen opmerkingen: