donderdag 14 juli 2005

Vandaag zo heet!

















Zwembad gekocht...

Vandaag was het zo heet niet normaal meer man! Toen ik uit school kwam vroeg ik aan mama of we niet een zwembadje konden kopen... Bij de Marskramer hadden ze er één in de reclame voor maar5 euro, dat is toch niet te duur? Goed wij op de fiets naar de Marskramer. Badje snel gevonden en niet te duur.. Komen we bij de kassa zeg die mevrouw: "U weet toch wel dat dit alleen een afdekzeiltje is voor een zwembad? Nee dat stond niet op de verpakking.... Er stond een groot zwembad voor op, "Ja, zei die mevrouw, ik dacht het al op de verpakking van het zwembad staat er voor het artikelnummer een 4, en dat staat nief op deze doos dus het is alleen het afdekzeiltje" Dat was mooi balen... geen zwembad dus! Toen zijn we nog naar het kruidvat en zeeman geweest maar nergens hadden ze en zwembad. Wat nu? Toch maar weer terug naar de Marskramer...en hebben we daar toch nog een zwembad gekocht, alleen die was wel een beetje duurder....
Alles op op de fiets gebonden, want hadden ook nog een pomp gekocht en dan maar snel naar huis! Ja toen moest dat ding opgeblazen worden. Ik ben geloof ik wel een half uur bezig geweest maar toen kwam gelukkig papa thuis en die heeft de rest gedaan. Man wat is da pompen zwaar in die hitte... Maar toen hij eindelijk vol was heb ik lekker in mijn eigen zwembad gelegen!
Nou het is al erg laat.... weer laat gegeten door de warmte... ik moet naar boven..... tot morgen!

Geen opmerkingen: