dinsdag 5 juli 2005

Morgen de laatste Topo-toets!


Topo toets Zuid Nederland

Vanmiddag toen ik uit school kwam heb ik eerst mijn topo geleerd. Morgen hebben we de laatste Topo-toets! Nou ik vind het maar een rare kaart die we gekregen hebben. Volgens mij klopt die niet helemaal. Er staan plaatsen en streepjes op die niet mee doen en plaatsen die wel mee doen staan geen streepjes bij.... en Kerkrade moet volgens mij Landgraaf zijn! Nou ik vind het maar een rommeltje daar in zuid Limburg een slordige kaart, hoe moet je dat nou goed leren? Ook Mark zei gisteren hier thuis al dat die kaart niet klopte.
Verder is het een makkelijke toets, herhaling. Alleen Grevelingen vergeet ik soms wel eens. Mama roept dan "welke vergeet je ook altijd weer?" Ja dan weet ik het weer... Grevelingen!
Daarna heb ik nog even een ijsje gehaald bij oma en heb nog een stuk gefietst.
Na het eten heb ik nog een topo spelletje op de computer gedaan... dat is pas leuk man, heel europa! Dan moet je de goeie hoofdsteden maar het goeie land slepen.
Toen ik daar mee klaar was heb ik nog een uurtje buiten gespeeld. Iedereen was nog buiten....het was ook hartstikke warm!
Nou ik ga nog even boven spelen... doei tot morgen!

Geen opmerkingen: