donderdag 21 juli 2005

Vakantie!





Mijn school .... tot over 6 weken!

Vandaag alles opgeruimd. Alle boekenkasten leeggehaald en naar de andere lokalen gedragen. Volgend jaar ga ik naar groep 6 / 7 en dan zitten we in het rechtse lokaal op fotootje 3. Van de week hebben we al even mogen kijken en wennen aan de nieuwe juf, juf Jelka!
Nou ik heb wel zin in de vakantie.... lekker laat naar bed en allemaal leuke dingen doen en over een paar weken echt op vakantie!
Vanmiddag heb ik lekker bij Mark gespeeld met zijn treinen van lego, die zijn mooi man!
Ook heb ik nog een spel van hem meegekregen voor op de computer, Cruise ship Tycoon. Na het eten vanavond heb ik dat even gespeeld op de computer, maar dat was niet lang toen liep de computer vast. Het is wel een gaaf spel... je kan schepen bouwen en laten varen... jammer dat het niet goed werkt bij ons op de computer.
Nou het is inmiddels al 9 uur ik ga naar bed... doei tot morgen!

Geen opmerkingen: