donderdag 7 juli 2005

Bomaanslagen in Londen!


Bus helemaal kapot in Londen!

Vanmiddag toen ik naar huis ging om een broodje te eten, was er geen stroom. Ik wist dat we een paar uur geen stroom zouden hebben want dat had het Nuon al gezegd. Maar daardoor was het wel een beetje vervelend vanmiddag thuis. Kon mama niet gewoon bellen met de telefoon, want die gaat op stroom. Gelukkig heb een mobieltje en kon het dus toch nog. Ik kon geen tv kijken en alle klokken stonden stil! Lastig hoor! Maar gelukkig belde mama om bijna kwart voor 1 terug en wist ik dat het bijna tijd was om weer naar school te gaan.

Toen ik terug op school kwam was Eddy heel druk. Zijn moeder had hem verteld dat de 3e wereld oorlog kwam, omdat er 6 bommen afgegaan waren in Londen! Iedereen raakte toen een beetje in paniek. Ook de juf had gehoord dat er bommen afgegaan zijn in Londen. Vond het eigenlijk best wel een beetje eng, straks gaan hier ook bommen af! Kan dat zo maar ineens een 3e wereld oorlog? Vanmiddag was ik eerder thuis dan mama en heb ik haar meteen gebeld en gevraagd of er echt een 3e wereld oorlog kwam. Mama zei dat dit helemaal niet waar was en vroeg wie er nou zoiets onzinnigs gezegd had. Ik vroeg toen nog een keer of ze dat zeker wist en zij zei dat dit echt niet zomaar gebeurt. Ze zei wel dat het heel erg was die bommen in Londen maar dat dit het werk was van een paar gekken en ik me niet ongerust moest maken.
Heb vanmiddag wel gekeken naar de tv daar zag je die bus, man wat zag die er uit!
Hier onder nog een paar foto's van die bus....
Het is al erg laat ik ga naar boven.... tot morgen!


Dubbeldekker na de bomaanslag

Geen opmerkingen: