maandag 25 juli 2005

Met Opa op stap!

Kwantum Slotermeer


Vandaag was ik bij Opa en Oma, mama moest werken. Heb je vakantie en moet je nog om 7 uur op staan! Vroeg opstaan vind ik niet zo erg, maar moet ook vroeg naar bed... dat is echt minder!
Vanmorgen heb ik eerst een boot geschilderd, die is best mooi geworden. Daarna heb ik nog tv gekeken en 's middags ben ik met Opa op stap geweest.
Opa moest dubbelzijdig tape hebben om het zeil te kunnen plakken boven op de overloop. We zijn eerst naar de Kwantum geweest, maar die hadden het niet.... Toen naar de Hema en ja hoor daar hadden ze het.
Daarna zijn we nog even naar Lidl geweest om een golfclub te kopen. Een groot ding man, maar met een heel dun steeltje...en hij weegt niks!
Morgen ga ik weer Oma en mag ik mee naar de tennisbaan, als het droog is tenminste.... Kan ik lekker tennissen tegen het muurtje, of ballenjongen spelen als Oma speelt! Lijkt me best gaaf man!

Nou het is al weer laat, ik ga naar boven.....doei..tot morgen!

Geen opmerkingen: