zaterdag 30 juli 2005

Treinen kijken...







Treinenwinkel in Amstelveen


Heb vannacht bijna niet geslapen...ik heb een paar muggenbulten op mijn voeten zo groot....en die jeuk, ik word er gek van. Mama had wel olie tegen de jeuk naast mijn bed gezet, maar dat hielp maar heel even....iedere keer werd ik weer wakker door die verschrikkelijke jeuk...
Pas vanmiddag toen ik een 1/2 uur met een natte doek met olie erop op die bulten heb gezeten werd de jeuk pas minder... Muggen ohhh die krengen ook!

Vanmiddag zijn we wezen shoppen in Amstelveen. We moesten nog wat dingen kopen voor de vakantie. Als we daar zijn kan ik het niet laten even naar de treinenwinkel te gaan.. daar staan treinen man zo veel... niet te geloven! Alleen die loc die ik zo mooi vind die hadden ze niet maar wel het opvolgende model de ema36852, die is eigenlijk nog veel mooier! Nou die wil ik wel voor mijn verjaardag hoor! Ik kan in die winkel wel uren rond lopen, er staan zulke mooie treinen..

Toen we bij de Kijkshop waren zag ik daar mooie disco lichten.... die zet ik ook op mijn verlanglijstje. Ze hadden er 2, één met 3 lichten op elkaar als een stoplicht en één met verschillende knipperende lichten, zo vet cool man!
Nou het is al weer 9 uur geweest ik ga naar boven, hoop maar dat ik vannacht niet zo'n jeuk meer heb en beter kan slapen... tot morgen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je jeuk hebt, moet je krabben "is een heel oud Nederlands gezegde". Maar je weblog is weer OK.
ROPO

Anoniem zei

Ja, ja dat is makkelijk gezegd! Je zult maar van die dikke voeten hebben! De muggenprik is niet eens meer te zien... alleen een voet de 2 x zo dik is...
Maar gelukkig gaat het vandaag al iets beter....
Mam