donderdag 28 juli 2005

Werken in de keuken!
















Effe pauze...

Vandaag met papa mee geweest naar het werk. Heb heel hard gewerkt, alle salades die er gemaakt moesten worden voor de kinderen heb ik op schalen klaar gemaakt. Toen kwamen er ook allemaal pallets met kopieerpapier binnen die naar de kelder gebracht moesten worden. Nou dat viel niet mee, 500.000 vellen! Die moesten eerst in een piepklein goederenliftje gelegd worden en daarna moesten ze in de kelder er weer uit gehaald worden en daar weer opgeborgen worden... wat een klus! Maar het is allemaal gelukt!
Boven op de foto ben ik effe pauze aan het houden... mag toch wel na zo hard werken? Heb aan papa gevraagd wat ik nou krijg voor zo'n dag hard werken... hij zei dat hij dat nog even moest bekijken.... Ja.. anders had hij dat zelf allemaal moeten doen toch?
Vanavond was het nog zo heet buiten, dat we geen zin hadden om te koken en daarom heeft papa maar chinees gehaald. We nemen dan altijd Koe Lo Kai met bami, dat vind ik lekkerder dan nasi. Nou het was weer heerlijk!
Na het eten heeft mama weer ijsjes gemaakt, ze zijn wel lekker maar die hoorntjes zijn zo klein dat is wel erg jammer...
Ik wacht nog even op papa, die is weer terug naar het werk omdat er weer eens alarm was en dan ga ik naar boven. Doei tot-morgen!

p.s. tante Suze ik heb de klok van Toronto erbij gezet...leuk he? Klopt de tijd?

Geen opmerkingen: