vrijdag 8 juli 2005

Vandaag proefrit!


Ford Fusion

Vandaag om 1 uur mocht papa een Ford Fusion ophalen bij de garage om een proefrit te maken. Om 1 uur ...ja... dan zit ik dus op school ja! Het kon niet anders, hij moest al van een andere garage komen dus in de ochtend dat ging al niet. Het zou een hele nieuwe zijn die nog verkocht moet worden dus papa mocht hem maar heel even hebben. Anders zijn ze bang dat je er te veel mee gaat rijden en staat er straks te veel op de kilometerteller!
Ik had mama gevraagd of ze wel veel foto's wilde maken, ook van binnen, dan kon ik als ik thuis kwam toch nog even kijken! Nou ik vond het wel spannend, wat voor kleur zou die hebben?
Nou het bleek een hele lichte grijze te zijn maar mooi hoor! Als wij hem kopen wordt het misschien een donker grijze met zwarte ramen.... Van binnen is hij ook zo mooi! Mhmmmm..

's Middags zijn we naar de garage geweest en hebben hem toen gekocht. Er was alleen een probleempje, hij was op dit moment in de computer niet op voorraad in het donker grijs.... De meneer zei dat hij maandag alle zaken af gaat bellen om te kijken welke er wel op voorraad is, er zou wel eens een kansje zijn op een zwarte... nou da's ook mooi hoor!
Man hij is wel mooi hoor... die papa vanmiddag had voor de proefrit stond er ook nog..... Ik heb hem helemaal bekeken...cool man!
Nou ik moet nu stoppen want ik moet naar Trompetles... doei ...tot morgen!


Achterkant................................................Binnenkant

Geen opmerkingen: