maandag 11 juli 2005

Hoi, de auto is er!


Schoenen helemaal stuk!

Vanmiddag wist ik niet hoe snel ik naar huis moest komen om mama te bellen! Ik was zo benieuwd of ze van de garage papa al gebeld hadden om te vertellen dat de auto die we vrijdag gekocht hebben op voorraad is in het donker grijs. Ik kwam binnen en heb meteen de telefoon gepakt. Nou mama zei dat hij op voorraad was en ook nog in de goeie kleur donker grijs! Wouw... dat is vet cool man! Alleen duurt het nog 3 weken voor dat we hem krijgen.... dat is wel jammer.... Ik heb toen meteen oma gebeld om het te vertellen. Nou die was ook heel erg blij en die zou het meteen aan opa vertellen als die thuis kwam.

Vanmiddag na school lekker buiten gespeeld, op mijn step. Maar toen ineens lied mijn zool van mijn schoen helemaal los en hing er zo'n flap onderaan. Ik kon niet eens meer lopen of ik moest mijn voet heel hoog omhoog doen anders struikelde ik steeds over die losse zool. Nou die zijn helemaal op hoor... papa heeft nog geprobeerd de boel te lijmen maar dat ging niet meer....

Vanavond nog even met Timmie geknuffeld, maar hij begint een beetje te knagen. Mama had hem vast en toen begon hij in haar shirt te bijten, in mijn foto-dagboek kan je zien dat er een heel gat in zit. Papa zei al dat we maar zo'n steentje voor hem moeten kopen dan kan hij daar zijn tandjes aan slijpen.
Nou ik ga lekker naar boven nog even tv kijken...tot morgen... doei!

Geen opmerkingen: