vrijdag 27 mei 2005

Weer ontzettend heet vandaag...


Hijskraan uit Limmen!

Vanmorgen om half 8 een hoop herrie op het pleintje aan de voorkant. Er reed een hele grote hijskraan het parkeerterrein op. Al heel snel zag ik dat het dezelfde was als die bij onze verbouwing was een paar jaar geleden. Die hele grote rooie uit Limmen! Wat is dat toch gaaf om te zien hoe dat allemaal gaat. Hij was wel een half uur bezig om helemaal uit te klappen. Heb samen met Jasper staan kijken buiten. Ik dacht nou die mensen gaan zeker ook verbouwen, maar dat was niet zo. Er moesten alleen 2 ramen naar de achterkant van het huizenblok. Een hele hijskraan om 2 ramen over het dak te tillen..... , nou die zijn gek! 5 minuten nadat de hijskraan helemaal stond was hij al weer in aan het klappen. Ook dat duurde weer bijna een half uur en dat allemaal voor 5 minuten werk!
Het werd weer erg heet vandaag, de juf had gelukkig een ventilator meegenomen, die moest ze op een gegeven moment zelfs uitzetten want toen werd het te koud in de klas.
Ik denk dat ik mijn Topo-toets goed gemaakt, heb alleen nog geen cijfer gehad de juf moet het nog nakijken.
Vanmiddag hebben we hout gekocht bij Beem en Boss. We gaan een overkapping maken aan de schuur! Daar kan je dan lekker droog zitten als het regent en in schaduw zitten als het te warm is... Nou dat was nog een heel gedoe. Bij Beem hadden ze niet de goeie palen en bij Boss niet de goeie latten. Maar we hebben nu toch alles mee kunnen krijgen in een rit in de aanhangwagen. Kan bijna niet wachten tot morgen dat we gaan beginnen met bouwen.... spannend man....

Geen opmerkingen: