vrijdag 20 mei 2005

Daag... lieve Pim.......


Pim je was een beetje stout maar toch ..ooooohhh... zo lief..

Pim is altijd wel een beetje stout maar vandaag was hij wel heel erg stout! Vanmorgen was het hele hok een puinhoop, overal lagen haren en alles zat onder het stroo zelfs in de etensbak. Tim zat stilletjes in een hoekje en was heel erg bang. Hij dorst niet eens te eten wat ik hem gaf... Hier was het vannacht niet echt een feestje... Pim had Tim lelijk te pakken gehad.... Toch ruzie.. ? Het leek er al een paar dagen op. Tim was zo ontzettend bang... en Pim pakte telkens weer zijn eten af.
Vanmiddag zat Pim steeds achter Tim aan, heel gemeen. Hij probeerde Tim steeds in zijn nek te bijten... en Tim rende voor zijn leven. Mijn moeder zag al gauw dat Tim zijn oren helemaal kapot waren....Je kon ze echt geen 2 minuten alleen laten..... Pim was echt van plan Tim iets aan te doen. Hoe kan dat nou ...een paar weken geleden sliepen ze nog boven op elkaar? Iedere keer probeerde mijn moeder ze weer bij elkaar te zetten maar het ging direct weer mis...
Mijn vader en ik zijn toen naar de winkel gegaan waar we ze gekocht hebben, eens horen hoe of wat... Daar bleek al snel dat het verhaal dat konijnen na 15 weken gaan vechten echt klopt. Tja... zeiden ze dat komt veel voor ... en dat gaat niet meer over het wordt alleen maar erger! In de winkel zeiden ze één van de twee wel terug te willen nemen. Ik was hier niet echt blij mee... maar ja... wat dan.... bij elkaar kan echt niet meer dan is Tim morgen misschien wel dood.... Pim is zo gemeen tegen hem...
We zijn daarna naar huis gegaan en hebben toen met z'n alle besloten dat Pim maar terug moet naar de winkel... Ik vond het echt verschrikkelijk.... maar bij elkaar kan echt niet meer... en wat dan? We hebben toen Pim in een doos gedaan en zijn terug naar de winkel gegaan....
Ze hebben hem toen in een hokje gezet in de winkel....daar moet hij wachten op de boer die hem komt halen.... hij gaat terug naar de boerderij waar hij vandaan komt...
Ik vond het echt moeilijk hem hier achter te laten..... hij is zo lief... Daaag Pim ... wees lief voor de mensen waar je naar toe gaat.... dag lieve Pim, ik zal je heeeeel erg missen.....doeg.....

Geen opmerkingen: