woensdag 25 mei 2005

Tim speelt met auto's!


Spelen op Men's kamer!

Vandaag met Roy buiten gespeelt. Partijtje balletje-trap gedaan en even langs Oma geweest. Roy heeft mij nog geholpen met wat omspitten in de voortuin, maar ja toen moest hij plotseling naar huis... moest om 5 uur thuis zijn en het was al 5 voor 5......
Tim is bijna de hele middag in de buitenren geweest. Het werd eindelijk mooi weer vanmiddag.
Vanavond is Tim even bij mij op mijn kamer geweest. Hij heeft over mijn verkeerskleed gelopen en met mijn vrachtwagen gespeelt. Volgens mij vond hij het best leuk, hij wou echt overal even kijken....
Roy vertelde vanmiddag dat er een hele grote kermis komt bij zijn vader in Vijfhuizen. Vrijdag zou die open gaan, ben wel benieuwd. Er komen 2 achtbanen en een heleboel andere dingen en hij blijft 2 weken staan. Misschien kunnen wij vrijdagavond na de trompetles even gaan kijken? Lijkt mij vet gaaf man.....

Geen opmerkingen: