maandag 23 mei 2005

Een rustig dagje, naar school en huiswerk maken...


Griezelbus 3

Vandaag weer naar school geweest. Hebben weer een hoop gedaan! Rekenen, taal en natuurlijk het weekend-praatje, dan mag iedereen vertellen wat hij in het weekend allemaal gedaan heeft. Ik kwam alleen weer niet aan de beurt he.... om 9 uur was de tijd op ... tja dan mag er niemand meer zo gaat dat meestal......
Vanmiddag heel hard geleerd aan mijn topa, vrijdag hebben we op school weer een topa-toets. Dit keer Noord Branbant, ja daar moet ik natuurlijk weer even een mooi cijfer voor halen, toch?
Vanavond naar de bibliotheek geweest om nog wat boeken bij te halen voor mijn boek-bespreking volgende week. Nog 2 andere boeken van Paul van Loon, de griezelbus 2 en de griezelbus 3. Lijken mij best wel spannende boeken alleen de kaft al!
Tim zit nu nog even lekker in de buiten- ren.... kijkt om zich heen .... en geniet nog even van de buitenlucht, ja... want straks gaat hij weer naar binnen. Hij blijft nog niet buiten 's nachts, is nog zo koud....

Geen opmerkingen: