donderdag 19 mei 2005

Partijtje balletjetrap


Voetballen met mijn vader

Vandaag hebben we op school gehoord waar we met schoolreisje naar toe gaan. We gaan 20 juni naar Watergeus in Spaarnwoude. Omdat we niet met een bus gaan maar gewoon met auto's, besparen we een hoop geld en krijgen we 's middags broodjes. Anders moeten altijd brood meenemen! Lijkt mij wel erg leuk, je kan er varen in bootjes, kano`s en waterfietsen. We moeten wel een handdoek meenemen.
Vandaag was de juf Marian weer terug uit Turkije, ze had voor iedereen een kadootje meegenomen, een boze oog, lief he, 30 boze ogen!
Na school heb ik weer gewerkt aan mijn boekbespreking, moet het wel goed doen want Ruben had het vandaag ook over Paul van Loon wel een ander boek gelukkig. Hij had niet veel te vertellen over Paul van Loon. Alleen dat hij getrouwd is en een dochter heeft. Nou ik heb op de site van Paul van Loon gekeken en ik weet dat hij ook 2 katen heeft en waarom hij een ring in zijn oor heeft. Ruben kreeg een vraag uit de klas "hoe heet de dochter van Paul van Loon". Hij wist dit niet, ook de juf niet. Vanmiddag op internet gezocht en ja hoor gevonden zij heet Manischa.
Vanmiddag nog even met Jim een partijtje voetbal gedaan.
Vanavond eindelijk wezen voetballen met mijn vader, die wil nooit, hij is altijd moe.... effe lekker tegen de bal trappen.... Hij wil alleen altijd maar zo kort.....


Balletjetrap met Jim........................Onderuit!

Geen opmerkingen: