woensdag 18 mei 2005

Tuinwerken!


Onkruid weghalen!

Vandaag kwamen we terug van boodschappen doen en konden nauwelijks met de zware tassen het tuin pad door, het stond vol met onkruid. Daar moest ik iets aan doen...wat een puinhoop! Ook de heg en andere struiken moesten wat bij geknipt worden. Ik heb er een vuilnisbak vol en een kruiwagen vol afval uitgehaald.... veel he? Maar ik vind het wel leuk werk hoor en het was nog voor een heitje voor een karweitje ook dus ik verdien er nog €3,-- ook mee, mooi toch?


Baas kan ik het niet lig-.......................Mam kijk eens wat is
gende doen?
......................................die lang he?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Even een reaktie vanaf het werk. Lukt dit wel?

Anoniem zei

Nou dat gaat prima hoor, zelfs vanaf het werk!
Gr. Mam

Anoniem zei

Mooi werk in die tuin Men!